STENA LINE OG GRENAA GOLF HAR INDGÅET PARTNERAFTALE

Når Halmstad – Grenaa åbner til foråret er Grenaa Golf klub klar til at invitere svenske golfgæster til Norddjurs – og til at sende golfspillere fra Djursland til Halmstad.

De første skridt er taget.

I december måned i indgik Stena Line og Grenaa Golfklub en strategisk samarbejdsaftale, der medføre store fordele for golfklubbens medlemmer når de rejser med Stena Line til Halmstad.

Halmstad området er tidligere blevet udnævnt som Sveriges golfmekka med mange fantastiske baner – ligesom Grenaa Golfklub har udviklet sig til en populær bane for ikke bare klubbens medlemmer, men også for gæste- og greenfee spillere.

Kvaliteten og udfordringerne på den velholdte bane har medført at klubben i sidste regnskabsår har øget greenfee omsætningen med næsten 25 %.

Vi er overbevist om at kvalitetsbevidste svenske golfspillere vil sætte pris på vor bane og faciliteterne i vor by- og kommune.

Stena Line har udover den strategiske samarbejdsaftale, også indgået aftale som GULD sponsor med golfklubben hvilket bl.a. betyder at der til foråret vil blive afholdt en STENA LINE OPEN golfmatch, lørdag den 25. april.

Grenaa Golfklub og Stena Line har drøftet flere samarbejdsmuligheder for golf i Kattegat området Frederikshavn-Gøteborg og Halmstad-Grenaa.

Planer der skal undersøges når Grenaa-Halmstad ruten er åbnet.

Irene Albrechtsen, Formand Sponsorudvalget
Torben Bach Sørensen, Event-koordinator