Juniorgolf i Grenaa Golfklub

GRATIS MEDLEMSSKAB

I golfsæsonerne 2023, 2024 og 2025 har alle juniorspillere gratis medlemskab. Det betyder gratis medlemskab og DGU-kort, gratis træning og du kan yderligere låne udstyr af klubben. Ved deltagelse i turneringer betaler du selv deltagergebyr, hvis der et sådant, samt transporten til og fra turneringsstedet.

Klubben stiller bolde til rådighed ved træninger og ved spil på vores egne baner under træning. Køb af varer i klubbens cafe og automater er ikke med i det gratis medlemskab. Man er juniorspiller indtil man fylder 19 år.

Prøvemedlemsskab og indmeldelse
Når du og dine forældre har besluttet at du gerne vil prøve at gå til golf, betales et prøvemedlemsskab på 250 kr. Det er den eneste udgift du har til klubben frem til den 31. december 2025. Indmeldelse sker ved at udfylde klubbens indmeldelsesblanket, hvor der samtidig betales 250 kr. på MobilePay på nummer 89318. I kommentarfeltet skrives PM- Junior.

Du kan hente indmeldelsesblanketten HER, eller hente en på klubbens kontor.

TRÆNINGER

Hver onsdag, sommerferien undtaget, træner vi fra klokken 17:00 – 19:00.

De mindste deltagere træner ca. en time frem til kl. 18 og de ældre har mulighed for at træne begge timer.

Klubbens professionelle træner (PRO Arild Townhill) er til stede ved træningerne og tager sig af den tekniske træning.

Yderligere vil der være et passende antal hjælpetrænere. Der vil således være flere forskellige aktiviteter i gang

Træningsplan Juniorer 11-18 år: Klik HER

Kalender 2023

GOLF SKAL VÆRE SJOVT

Ud over onsdags-træningen vil der være ekstra træningstilbud i løbet af ugen. Disse er ikke planlagt endnu, men du vil selvfølgelig blive informeret om disse når de starter, blandt andet på vores Facebook-gruppe: Grenaa Golf Junior.

Meld dig og dine forældre ind i gruppen.

De ekstra træninger vil også komme op her på siden.

Du kan altid kontakte:
Klubbens sekretariat på telefon 8632 7929 eller på mail: info@grenaagolfklub.dk

Eller hos en af juniorudvalgets medlemmer:
– Torben Czepluch – 6057 7517
– Rico Boutrup Nielsen – 6016 9578