Klubmesterskab 2018

Den 25. og 26. august blev der afholdt klubmesterskab i Grenaa Golfklub.

Vejret viste sig fra sin pæne side begge dage, med undtagelse af en lille regnbyge lørdag. Alle klubmedlemmerne som deltog i mesterskabet mødte glade op til en meget flot og veltrimmet golfbane. Golfbanen har stået rigtig flot igennem den fantastiske sommer. Teesteder og greens er blevet vandet ekstra igennem hele sommeren. Op til Mesterskabet´s afvikling havde greenkeeper Lars Henrik Schoubye Nielsen og hans medarbejdere formået endnu engang at trimme og klippe banen til UG. Teesteder og hulplacering var begge dage tilpasset, så sværhedsgraden passede til konkurrencen.74 spillere havde tilmeldt sig – og der blev konkurreret i flere rækker fra Juniorer til Superveteraner. Turneringen løb over 2 dage, og blev begge dage ledet af Ole Lyng, Kristen Brændgaard Jensen og Astrid Katholm.

Turneringen var sponsoreret af Kvickly med flotte præmier.
Klubmester:

Damer: Karin Kristensen med 266 slag efter tre runder, runner-up blev Irene Post med 299 slag.

Herrer: Rasmus Mors Kjærgaard med 226 slag, nummer to blev Arild Townhill med 228 slag.

Rækkemestre:

Drenge: Markus Nikolajsen, runner-up: Matteo Schneider Jensen.

Herrer: Christoffer Kjærgaard, runner-up: Rasmus Mors Kjærgaard.

Midage – herrer: Morten Nielsen, runner-up: Arild Townhill.

Senior herrer: Kim Albrechtsen, runner-up: Rene Mortensen.

Veteran herrer: Kim Nielsen, runner-up: Jørgen Chr. Hald Pedersen.

Super veteran herrer:  Victor Marchant, runner-up: Bo Sørensen.

Senior damer: Karin Kristensen, runner-up: Hanne Nielsen.

Veteran damer: Irene Post, runner-up: Susanne Rebsdorf.

Super veteran damer: Else Vadsholm, runner-up: Kirsten Jørgensen.

Irene Albrechtsen
Bestyrelsesmedlem/Sponsorudvalgsformand