Åbent hus 2024

Hvis du er en af dem, der skeler nysgerrigt til golfbanen, når du kører eller går forbi, så vil vi opfordre dig til at gøre lidt mere end bare at kigge.

Den 14. april (Golfens dag) holder Grenaa Golfklub åbent hus.

Program for dagen:

• Du skal møde kl. 10.00. og slutter 13.00
  • Modtagelse i Golfcaféen
  • Program for dagen gennemgås
  • Lidt øvelse i golfsving på Driving range
  • Lidt øvelse i putning på Putterbanen
  • Fremvisning af hul 1 – 3
  • Tilbage i golfcaféen, information om medlemstilbud, til en lille forfriskning

Frit fremmøde med godt humør!

Prøvemedlemskab

I Grenaa Golfklub tilbyder vi i år:

• Prøvemedlemskab til kr. 500,- (kr. 250,- junior) over en tre måneders periode.
  • Et prøvemedlemskab gælder 3 måneder, og køber du herefter et halv års medlemskab, gælder det helt frem til næste sommer. Du får altså forårskontingentet 2023 med i købet.

Der startes tre begynderkurser op henholdsvis:
Tirsdage d. 28. marts, 25. april og 16. maj.

Et prøvemedlemskab omfatter:

• Fælles træning hver tirsdag med instruktion af træner Arild Townhill fra kl. 17-18.30.
  • Lån af udstyr til rådighed
  • Gratis spil på par-3 banen hver dag
  • Kaninmatch hver torsdag (min. 5 gange)
  • 5 privatlektioner v/træner Arild Townhill
  • Afslutningsmatch for begyndere i september
  • Fri brug af bolde på Driving Range
  • Hygge og socialt samvær med andre medlemmer

Det er sundt at spille golf!

Det tager omkring 2 timer at gå 9 huller, og det svarer til omkring 5 kilometers gang.

En hel runde golf (18 huller) giver en samlet forbrænding på omkring 2.000 kcal og har desuden en god effekt på både hjerte, kredsløb og kolesterol.

Imens man spiller, er man slet ikke klar over, hvor meget man har gået. Det er som at ”slå to fluer med et smæk”! Man har det sjovt, og man får motion!

Man indgår i et socialt fællesskab på tværs af alle aldre, køn og færdigheder, og der er altid noget sjovt at snakke om bagefter over en bid brød, en kop kaffe eller en læskende drik.

Golf er både fysisk og mental velvære, og så er det for alle aldersgrupper!

Der startes begynderkurser på følgende datoer

• Kommer snart…..!