Par. 3 Bane

Pay and Play

12-hullers Pay & Play Par 3 bane Her er en enestående mulighed for at spille rigtig golf uden at være medlem af en klub. En udfordrende par 3 bane med 12 huller, hvor længderne varierer fra 45m til 127m. Terrænet er kuperet og der er huller, hvor du står højt og spiller ned til en green og omvendt huller, hvor der skal spilles op til en højtliggende green. Adgang for alle, specielt “ikke golfere”. Velegnet til arrangementer eks. firma, familie m.m. Få et tilbud incl. udstyr og undervisning. Voksne kr. 100,- Børn kr. 50,- Udstyr kan lånes gratis, men bolde skal købes.

Par 3 bane medlemskab

Du kan blive medlem af Pay and Play banen for kr. 1.420,- pr. år – ingen indskud. Alle træningsfaciliteter står gratis til rådighed, ligesom man naturligvis er yderst velkommen til at besøge “hul 19”.

PAY AND PLAY

1.420,-

PR. ÅR.
  • INGEN INDSKUD