Golf Pro & Træner Arild Townhill

Golf Pro & Træner

I Grenaa Golfklub har vi vores egen Golf Pro og træner Arild Townhill

Du kan bestille træning ved at kontakte Arild pr. SMS eller mail

SMS: 2874 0224
Mail: arild.james@hotmail.com

Du kan bestille træning i Grenaa på følgende dage

• Tirsdag
  • Onsdag
  • Fredag
  • Lørdag formiddag
  • Søndag formiddag

Mandag, torsdag og lørdag eftermiddag er Arild træner i Randers Fjord Golfklub

Normal træning

• 1 lektion kr. 150
  • 5 lektioner kr. 650
  • 10 lektioner kr. 1.200

TeeBox med TrackMan

• 1 time kr. 350

9 hulles banetræning

• 1 person kr. 500
  • 2 personer kr. 750

Arild er født i 1973 og uddannet golf træner. Han har tidligere været træner i Norddjurs Golfklub og Ebeltoft golfklub, og er nu træner i Grenaa Golfklub, hvor Arild startede i 1997. Der ud over er Arild også tilknyttet Randers Fjord Golfklub, hvor han startede i 2021.

Arild har spillet 6 år på landsholdet, både som junior, yngling og senior. Har været udtaget som junior og yngling til det europæiske kontinent hold.
Derudover har Arild spillet en del professionel golf som yngre på bl.a. Ecco tour og Challenge tour, og er bl.a. blevet Danmarksmester for klub-pro’er 3 gange.

Arild har spillet golf nærmest siden han kunne gå og giver sine mange erfaringer videre gennem undervisning på en simpel og forståelig måde, tilpasset den individuelle spillers alder og niveau.