Bliv Sponsor

Grenaa Golfklub sælger sponsorater efter et konceptet der bygger på ”NOGET FOR NOGET”. Det ligger Grenaa Golfklub meget på sinde, at skabe sponsorater, der indeholder værdi for såvel sponsor som for Grenaa Golfklub. Udover at firmaerne får bannerreklame på hjemmesiden og links til egen hjemmeside, mulighed for en Company Day. Sponsorudvalget inviterer til en sponsordag. Klubben afholder ca. ti turneringer i løbet af sæsonen. Sponsorerne deltager med præmier, og opnår derved en rigtig god eksponering af virksomheden.

Med et sponsorat modtager sponsorerne et antal green-fee billetter til 18 huls banen og til Par3 banen, afhængigt af, hvilket sponsorat man har valgt. Flere sponsorer anvender denne mulighed for at invitere medarbejdere og kunder til en hyggetur på golfbanen, en runde på Par3-banen, udfordre både øvede som uøvede golfspillere. Sponsorudvalget stiller sig til rådighed med at arrangere disse ture.

For Grenaa Golfklub ligger der en stor udviklingsværdi i et sponsorat, fordi klubben får økonomisk mulighed for at gøre en ekstra indsats for junior- og elitespillere, green-fee spillere, klubbens egne medlemmer, udvikle og udbygge bane og spillerforhold.

Grenaa Golfklub håber at kunne tiltrække flere golfturister til lokalområdet til gavn for turismen og ikke mindst de handlende og erhvervslivet som helhed.

Er du interesseret i at høre mere om mulighederne som sponsor, så send et par ord til os:

Grenaa Golfklub
Vestermarken 1, 8500 Grenaa