Greenfee-aftaler

Medlemmers gæster

Fuldtids-medlemmer af Grenaa Golfklub er velkommen til at medtage gæster på banen.

Gæsterne skal naturligvis have DGU kort eller være medlem af en EGA- eller USGA-godkendt klub.

Gæstebilletter til voksne. Greenfee kr. 300,-

Rabatten gælder, når medlemmet går i samme bold, som sin(e) gæst(er), og styres via Golfbox ved bekræftelse af tiden og betaling.
Der skal reserveres tider i Golfbox, og gæsten skal bekræfte sin tid i Golfbox. Og ved betaling ændres greenfee til gæstepris.

Gæsteprisen kan ikke kombineres med andre rabatter.

Gæstebilletter til juniorer.
Samme koncept som til voksne. Juniorer spiller altid til halv pris.

For et tillæg på kun kr. 1.000,- til dit normale kontingent som fuldtidsmedlem af din golfklub, kan du være med i XL-Golf, som er en aftale mellem golfklubberne Grenaa, Hammel, Ikast, Kalø, Randers, Tange Sø, Viborg og Aarhus Aadal – i alt 180 huller.

Som medlem af XL-Golf kan du frit spille lige så mange runder du har lyst til på de deltagende klubbers baner. Dit medlemskab gælder hele kalenderåret 2024.

Der udleveres ikke noget bagmærke da alle XL-medlemmer er registreret i hjemmeklubben via GolfBox.

Vilkår gældende for ordningen.
Du kan frit, uden begrænsninger, spille på de øvrige deltagende golfklubbers golfbaner som greenfee spiller med de rettigheder og pligter en greenfee spiller har.
Alene fuldgyldige medlemmer i de deltagende klubber kan blive omfattet af ordningen. Du SKAL bestille og bekræfte din tid på GolfBox!

Eksisterende rabataftaler mellem klubberne
De eksisterende rabataftaler mellem klubberne fortsætter uændret for de af de respektive klubbers fuldgyldige medlemmer, som ikke vælger at tilkøbe et XL-medlemskab.

Arrangementer
Når du deltager i specielle arrangementer, som f.eks. Company Days eller Klub i Klubben ”pakkeløsninger”, kan du ikke benytte dit medlemskab af XL-Golf.

Karenstid
Ved skift mellem XL-Golf klubber indføres en karenstid på 1 år fra indmeldelses-tidspunktet i den nye klub, før medlemmet kan blive XL Golf medlem i den nye klub. Dette gælder dog ikke hvis skiftet sker på grund af flytning til ny adresse nærmere den nye klub. Desuden kan den afgivende klub meddele dispensation fra karenstiden.

Greenfee-aftaler

Følgende klubber deltager i greenfee-aftale 2023.
Green-fee rabat kr. 100,- for fuldgyldige medlemmer af nedenstående klubber.
Aftalen gælder alle dage.
Aftalerne er gældende for perioden 01.04. til 31.10.

• Ebeltoft Golfklub
  • Give Golfklub
  • Hammel Golfklub
  • Ikast Tullamore Golfklub
  • Kalø Golfklub
  • Lemvig Golfklub
  • Norddjurs Golfklub
  • Randers Fjord Golfklub
  • Randers Golfklub
  • Søhøjlandet Golf
  • Tange Sø Golfklub
  • Viborg Golfklub
  • Aabybro Golfklub
  • Aarhus Aadal Golfklub

Øvrige klubber – pris iht. gældende prisliste – kr. 400,- i Grenaa Golfklub.

Golfhæftet/Golfamore

Grenaa Golfklub er med i samarbejdet med Golfamore (hele ugen)

Golfamore giver dig mulighed for at spille golf til halv greenfee på mere end 1.300 golfbaner i mere end 20 lande. Danmark (ca 100 baner), Sverige, Norge, Tyskland, Spanien, Frankrig, Polen, Portugal, Storbritannien, Irland og Italien en gang på hver bane/år.

Du betaler kun 450.- for Golfhæftet, hvilket betyder at du allerede efter 2-3 runder sparer penge. Du booker tid eller besøger den golfklub du vil spille præcis som sædvanligt. På golfbanen viser du Golfhæftet-kortet og spiller derefter til halv greenfee.

Mere info om Golfamore klik her

Pris kr. 450,- i engangsbetaling. (pris kr. 400,- hvis købes i sekretariatet ved Irene eller i formularen herunder)