Sponsor/frivillige match

Søndag den 23. september var Grenaa Golfklub´s sponsorer og frivillige hjælpere inviteret til en hyggematch. Vejret viste sig fra sin pæne side.

Dagen startede med fælles morgenkaffe og rundstykker. Det blev til en rigtig god solrig dag med 56 forventningsfulde spillere, der spillede 18 huller med godt humør.
Klubben er meget glade for den indsats, som klubbens frivillige hjælpere gør i løbet af året. Vigtigt er det også, at vi har sponsorer som støtter op om klubben. Mange virksomheder har medarbejdere som dyrker golf i fritiden. Det har god effekt for det sociale liv blandt kollegaerne, at de har en fælles interesse. Det smitter af på klubbens liv og også at de frivillige hjælper på tværs af hinanden for at det hele skal kunne fungerer. Økonomisk betyder det meget for klubben.

Matchen blev afsluttet med at alle blev budt på et stort lækkert Ta´ Selv Bord´, som Golfcaféen´s Susanne havde lavet. Stor ros til hende.

Matchen var delt op i tre rækker med følgende resultater:
Vindere i gruppe A:
Nr. 1: Anthony Bjerregaard 38 point
Nr. 2: Dagfinn Lange 38 point
Nr. 3: Mats Sommer 36 point
Nr. 4: Søren Madsen 34 point

Vindere i gruppe B:
Nr. 1: Bent Rasmussen 35 point
Nr. 2: Per Stefanek 34 point
Nr. 3: Erik Vedelsbo Falk 34 point
Nr. 4: Jakob Mikkelsen 32 point

Vindere i gruppe C:
Nr. 1: Niels Ove Osborne 32 point
Nr. 2: Peter Madsen 32 point
Nr. 3: Kjell Rasmussen 30 point
Nr. 4: Kirsten Jørgensen 30 point

Turneringslederne var Conni Christensen og Ole Lyng.