Mads Rygaard Pedersen

Årets første Hole in One i Grenaa Golfklub.

Under en stille rolig privat runde var Mads Rygaard Pedersen, så heldig endnu en gang at få Hole in One ude på Grenaa Golfklub onsdag den 6. marts.

Det blev overværet af hans medspillere; Lars Henrik Schoubye Nielsen, Dagfinn Lange og Jens Peter Pedersen.

Mads lavede et fint slag fra teested 53 på hul 4, på 114 meter. Bolden ramte green én gang og ramte flagstangen og gik i hul. Mads havde lige købt en ny Rescue kølle 22 grader, som skulle afprøves. Den var der held ved.

Mads er en af golfklubbens inkarnerede golfspillere, som i hvert fald ikke går ned på udstyr. Han har adskillige jern og køller i reserve hjemme i privaten.

Traditionen tro fik Mads overrakt en flaske whisky fra Klubben, sponsoreret af ”Vin & Golf” – det blev fejret inde i Golfcaféen, som også kaldes hul 19.

På behørig vis bliver det registreret i klubben og i Dansk Golf Union.