Grenaa Golfklub fortsætter i 3. division

Begge elitehold har spillet sidste runde af Danmarksturneringen i denne weekend.

Det blev til solide indsatser for både vores hold 2. hold i kvalifikationsrækken og vores 1. hold i 3. divisionshold.

Andet holdet gjorde rent bord i denne weekend. Lørdag tog de en knusende sejr på 10-2 mod Randers Fjord. Søndag på udebane endnu en flot sejr på 5-7 mod Rold Skov. De endte dermed på en flot 3. plads i puljen med 6 point.

Første holdet vandt 7-5 lørdag over Viborg. En vigtig sejr som definitivt sikrede endnu en sæson i 3. division. Søndag spillede de på udebane mod Randers. Her tabte de knebent 7-5. De ender dermed på en flot anden plads i puljen foran suveræne Randers.

Hele truppen vil gerne takke Astrid Katholm for den praktiske afvikling lørdag, vores bold- og spilletøj sponsor DJURS MØBLER og ikke mindst vores træner Arild.

Og tak til klubben for træningstimer og ikke mindst forplejning under og efter kampene og tak til Lasse Greenkeeper for en skarp bane.

M.v.h. Elitetruppen