Golfmatch for Grenaa Golfklub´s Sponsorer og frivillige hjælpere.

Søndag den 15. september var Grenaa Golfklub´s sponsorer, frivillige hjælpere, udvalg og ansatte inviteret til en hyggematch.

Vejret så truende ud, men selvfølgelig kom solen frem trods en meget frisk vind.
Dagen startede med fælles morgenkaffe og rundstykker. Der mødte 55 forventningsfulde spillere op, som spillede banen med godt humør.

Klubben er meget glade for den indsats, som klubbens frivillige hjælpere yder i løbet af året.

Vigtigt er det også, at vi har sponsorer som støtter op om klubben. Mange virksomheder har medarbejdere som dyrker golf i fritiden. Det har god effekt for det sociale liv blandt kollegaerne, at de har en fælles interesse. Det smitter af på klubbens liv og også at de frivillige hjælper på tværs af hinanden for at det hele skal kunne fungere. Økonomisk betyder det meget for klubben.

Matchen blev afsluttet med at alle blev budt på et stort lækkert ”Ta´ Selv Bord”, som Golfcaféen havde lavet.

Matchen var delt op i tre rækker med følgende resultater og hvor der i øvrigt var nogle af sponsorerne, som vandt.:

Vindere i
Gruppe A:
1: Kim Nielsen  36 point
2: Anthony Bjerregaard 36 point
3: Morten Nielsen 34 point

Gruppe B:
1: Gurli Stefanek 35 point
2: Kristian Wetche, sponsor 34 point
3: Johnny Kjærgaard; sponsor 33 point

Gruppe C:
1: Karin Christensen, sponsor 36 point
2: Bodil Madsen 35 point
3: Max Varnum Pedersen 33 point

Nærmest hul 4:
Kevin Bech med 58 cm.

Turneringslederne var Conni Christensen og Ole Lyng.