Golfmatch for Grenaa Golfklub´s Sponsorer og frivillige hjælpere.

Søndag den 9. august var Grenaa Golfklub´s sponsorer, frivillige hjælpere og ansatte inviteret til en hyggematch.

Vejret viste sig fra sin pæneste side og det var nok den varmeste dag indtil nu.

Dagen startede med fælles morgenkaffe og rundstykker. Det blev til en rigtig god hyggematch med 54 forventningsfulde spillere, der spillede ”Greensome” med højt humør.

”Klubben er meget glad for den indsats, som klubbens frivillige hjælpere gør i løbet af året. Vigtigt er det også, at man har sponsorer, som støtter op om klubben. Mange virksomheder har medarbejdere, som dyrker golf i fritiden. Det har god effekt for det sociale liv blandt kollegaerne, at de har en fælles interesse.
Det smitter af på klubbens liv og også at de frivillige hjælper på tværs af hinanden for at det hele skal kunne fungere. Økonomisk betyder det rigtig meget for klubben.

Matchen blev afsluttet med, at alle blev budt på et stort lækkert Ta´ Selv Bord,”

Matchen var delt op i 2 rækker med følgende resultater:

Vindere i række A:
Nr. 1: Dagfinn Lange/Lars Henrik Nielsen
Nr. 2: Kim Albrechtsen/Claus Ahlefeldt-Laurvig Carl
Nr. 3: Sten Petersen/Jesper Johansen
Nr. 4: Steen Pedersen/Bodil Pedersen

Vindere i række B:
Nr. 1: Poul Erik Jensen/Kirsten Jørgensen
Nr. 2: Peter Madsen/Kirsten Madsen
Nr. 3: Karin Christensen/Ebbe Mogensen
Nr. 4: Benny Hoe/Henny Hoe.

Turneringslederne var Ole Lyng og Kristen Brændgaard.

Billede af 2. plads præmie i A rækken