Årets 4. Hole in One I Grenaa Golfklub.

Under en privat runde var Tina Johnsen så heldig at få Hole in One på Hul 7 ude i Grenaa Golfklub fredag den 11. september.

Det var en dejlig sensommerdag, hvor Tina var ude på en hygge golftur med sin mand Steen Johnsen. Tina startede i Grenaa Golfklub for 3 år siden, og som hun selv siger; havde hun aldrig troet at det skulle overgå hende – at få Hole in One.

Hun slog ud med sit trofaste 7´er jern fra teestedet og ramte green cirka 100 meter fremme. Tina syntes selv, at det var et godt slag. Golfbolden trillede lige så stille ind på green. Man kunne ikke rigtig se bolden derefter og da Tina og Steen kom frem til green, var bolden i hul. Fantastisk fornemmelse.

Traditionen tro fik Tina overrakt en flaske whisky fra klubben, sponsoreret af ”Vin og Golf” og en Ray Ban Solbrille sponsoreret af ”Torvets Optik” i Grenaa.

På behørig vis bliver det registreret i klubben og i Dansk Golf Union.

På klubben´s vegne: Irene Albrechtsen, Klubsekretær.