Morten Søgaard

Årets 4. Hole in One I Grenaa Golfklub.

Under en privat runde var Morten Søgaard så heldig at få Hole in One på Hul 7 ude i Grenaa Golfklub fredag den 14. maj.

Det var fantastisk golfvejr og Morten var i godt selskab med Peter Prang, Troels Brunhøj og Mikkel Bennetzen på runden. Han slog ud med sit dejlige 8´er jern fra teestedet 59 og ramte green, hvorefter den gik i hul på 125 meter.

Morten har udtalt sig til sekretæren – at en sjov detalje er, at nøjagtig for 11 år siden, samme dato, lavede jeg også Hole in one med mit 8´er jern, men dengang var det på hul 11.

Traditionen tro får Morten overrakt en flaske whisky fra klubben, sponsoreret af ”Vin og Golf” og en Ray Ban Solbrille sponsoreret af ”Torvets Optik” i Grenaa.

På behørig vis bliver det registreret i klubben og i Dansk Golf Union. På klubben´s vegne: Irene Albrechtsen, Klubsekretær.