Mikael Leth Poulsen (Lübker Golfklub)

Årets 5. Hole in One I Grenaa Golfklub.

I forbindelse med at Mikael Leth Poulsen, som er medlem i Lübker Golf Klub deltog i Grenaa Golfklub´s sponsorturnering med Flügger – Grundlovsdag – var han så heldig at få det ultimative golfslag på hul 4, hvor bolden trillede i fra tee 53 og 114 meter, hvor efter den gik i hul. I et fantastisk golfvejr med sol var hans medspillere fra Grenaa Mads Rygaard , Martin Laugesen og Karsten Gert Rasmussen vidner til det flotte slag.

Mikael blev behørigt fejret ved rundens afslutning, hvor han fik overrakt whisky fra klubben, sponsoreret af ”Vin og Golf”, et gavekort til solbriller sponsoreret af ”Torvets Optik” i Grenaa. Desuden også en flaske rom fra Flügger, som var sponsor på matchen. Det bliver registreret i klubben.

På klubben´s vegne: Irene Albrechtsen, Klubsekretær