Mads Rygaard Pedersen

Årets 7. Hole in One I Grenaa Golfklub.

Det går lystigt til ude i Grenaa Golfklub i år med Hole in one.

Sidste weekend lørdag den 26. juni var Mads Rygaard Pedersen igen heldig – med at lave hole in one. Det skete under en hygsom privat runde på hul 4.

Fra teested 53 slog Mads med sin tro følgesvend, hans 8´er jern 114 meter. Den ramte green lidt før hullet og gik i.

Hans medspillere Ole Martin Olesen og Jeff Tompkins fulgte det ultimative slag. Jeff var markør på scorekortet.

Det er 3. gang indenfor 5 år, at Mads laver Hole in one på hul 4. Det er da fantastisk.

Mads udtrykte; at han syntes det er et af Grenaa Golfklub´s smukkeste huller med en flot sø omkring. Men den sø kan nu også ”sluge” en masse bolde!!!

Mads fik overrakt whisky fra sponsor Vin & Golf og et gavekort fra Torvets Optik. Det bliver behørigt registreret i klubben. På klubbens vegne Klubsekretær Irene Albrechtsen.