Niels Rovsing

Årets 8. Hole in One I Grenaa Golfklub.

Onsdag den 27. oktober 2021, ca. kl. 0945 udførte Niels Rovsing ”Hole in One” i Grenaa Golfklub på banens hul 4.

Han var i bold med Niels-Ove Osborne og Henning Knudsen, der på grund af megen dårlig sigtbarhed kun var i stand til at følge bolden til den landede på green.

Da bolden ikke umiddelbart kunne findes, formodede de, at den måtte være fortsat over green, hvor den imidlertid heller ikke blev fundet.

En bagfra kommende 3-bold blev herunder vinket frem, og en af dem, Mats Sommer, forespurgte nærmest i spøg, om vi nu også havde undersøgt ”koppen”.

Det viste sig herefter, at det var hér bolden havde fundet sig til rette.

Grenaa Golfklub ønsker tillykke med Hole in One og Niels Rovsing (som i øvrigt har været formand for Grenaa Golfklub for mange år siden) fik traditionen tro overrakt en flaske whisky fra sponsor Vin & Golf og et gavekort fra Torvets Optik. Det bliver behørigt registreret i klubben. På klubbens vegne Irene Albrechtsen, Klubsekretær.