Jubilæumsmatch 2022

Jubilæumsmatch i Grenaa Golfklub.

Lørdag den 28. maj var der lagt op til det helt store i Grenaa Golfklub. Både Grenaa Golfklub´s 40-års jubilæum og træner Arild Townhill´s 25-års jubilæum blev fejret.

Dagen startede med en jubilæumsmatch med gunstart kl. 9. Omkring 116 golfspillere gjorde sig klar til en forrygende runde golf i det smukkeste solskinsvejr. For første gang skulle spillerne fører deres score digitalt, imens de spillede. Det blev heldigvis en succes og dermed blev dagens vindere hurtigere kaldt frem til præmieoverrækkelse, som Grenaa Golfshop stod for, imens Skovcaféen sørgede for grillpølser på terrassen efter matchen, til de sultne golfspillere.

Spillerne var delt op i 3 lige store grupper og der var præmier til de 3 bedste i hver gruppe og desuden også 8 klappepræmier.

Vindere gruppe A :

1. Mikkel Bennetzen, 38 point