Klubmesterskab 2022

Grenaa Golfklub Klubmesterskabet 2022
Årets store klubmesterskab er netop blevet afholdt over 2 dage i Grenaa Golfklub den 27. og 28. august.

Første runde blev afviklet lørdag. De 93 håbefulde spillere klarede det flot, nogle enkle måtte melde pas undervejs – Cuttet blev lavet efterfølgende, hvor cirka halvdelen af hver række blev udtrukket til 2. runde. Disse spillere skulle så starte søndag morgen igen fra kl. 8 af. Derefter blev de bedste spillere udtrukket til at skulle gennemføre 3. runde, som blev afviklet om eftermiddagen.

Begge dage var vejret meget uforudsigeligt. Alt lige fra sol til regn og rusk.

Banen var opsat til det højeste niveau til mesterskabsturneringen. Banen var veltrimmet med gode fairways og hurtige greens. Stor ros fra alle til greenkeeperstaben.

Det var også en weekend, hvor der blev sat endnu en banerekord. Casper McNally Hald lavede lørdag en 71´ fra tee 53 – men den blev så slået af Morten Nielsen søndag med 69 slag fra tee 53.

Der blev fundet 8 rækkemestre og 2 klubmestre i en dame og en herre række.
Årets klubmester for damerne blev Trine Bengtsen med Gurli Stefanek på anden pladsen og herrernes klubmester blev Morten Nielsen med Casper McNally Hald på anden pladsen.

Turneringen blev ledet af Ole Lyng, Astrid Katholm og Irene Albrechtsen.

Resultater

SUPER VETERAN HERRER.