Sommerfest og Pre Pink Cup

Så skal der festes i Grenaa Golfklub.

Lørdag den 10. juni inviterer Grenaa Golfklub alle medlemmer og eventuel ledsager til en super festlig oplevelsesdag:

Vi lægger ud med en Pre-Pink Cub, 9-hullers match med indlagte overraskelser. Matchen starter kl. 14.00 og vi forventer at slutte ca. 16.30.

Derudover arrangeres der puttekonkurrence for ikke golfspillere.

Alle indtægter vedr. matchen og puttekonkurrencen går ubeskåret til Kræftens Bekæmpelse.

Så er der tid til at komme hjem og finde festtøjet frem, for kl. 18.00 indbyder klubben til spisning på terrassen og i klubhuset. Dagen afsluttes med ”musik i verdensklasse” leveret af klubbens eget ”husorkester” Albatros, så hvorfor nøjes med en Eagle når du kan få en Albatros.

Orkesteret spiller op til dans fra kl. 20.00 til 23.00. der vil være mulighed for at få musikønsker opfyldt.

Husk at tilmelde jer til enten match eller fest, eller begge dele.
Matchfee: kr. 50,-
Puttekonkurrence: kr. 20,-