Jens Linder-Madsen

Hole in one i Grenaa golfklub lørdag den 15.7 2023.

I samarbejde med Classic Golf har Grenaa golfklub i uge 28 haft festlige sommerdage hvor man for 150 kr. kunne spille greenfee med morgenkaffe og rundstykker og pølser med brød efter runden på terrassen.

Der var indlagt forskellige konkurrencer på runden.

Rigtig mange greenfeespillere benyttede sig af dette tilbud.

Jens Linder-Madsen fra Norddjurs golfklub var så dygtig at lave Hole in one på hul 7, som fra teestedet 53 var 111 m.

Medspillerne Gudrun Schnoor og Niels Fisker sagde til Jens, da han tog sin 3-hybrid på teestedet, hvad har du gang i, der er jo kun 111 m.

Det mente Jens passede, da der var en del sidevind, og det havde Jens helt ret i.

Bolden fløj lige over bunkeren før green og trillede bare lige ud og dumpede i hullet. Jens udtaler, den så god ud hele vejen ⛳️

Der blev jublet, så alle på den nærved liggende huller kunne høre det 👏

Stort tillykke til Jens som efterfølgende fik overrakt en flaske whisky fra Vin & Golf, samt et gavekort på 500 kr til Torvets Optik, som blev overrakt af Steen Jensen fra Grenaa golfklub, som var arrangør af Grenaa Golfklubs arrangement i uge 28.

Stort tillykke til Jens Linder-Madsen, Norddjurs golfklub.