Sponsor- og frivilligmatchen 2023

Søndag den 3. september afholdt Grenaa Golfklub ”Sponsor & Frivillighjælper matchen”, hvor alle sponsorer, frivillige hjælpere, udvalg og ansatte var inviteret til golfspil både på den store bane og på par 3 banen, udtaler klubsekretær og afgående formand for sponsorudvalget Irene Albrechtsen.

Dagen begyndte med samling til morgenmad kl. 9, der var sponsoreret af Kvickly i Grenaa med rundstykker, diverse pålæg, kager og en lille én til ganen – således, at alle spillere kunne være klar til gunstart kl. 10, på den veltrimmede bane.

Humøret var højt, og spillerne havde en god dag med mange forskellige slags slag og udfordringer ude på banen.

Efter at de omkring 70 deltagere kom ind efter dagen stableford spil, var der tid til hygge i Golf Caféen.

Klubben/Sponsorudvalget stod for matchen og der blev serveret den lækreste buffét, inden der var præmieoverrækkelse. Dagen sluttede af med kaffe og ”den du ved nok kage”, imens alle hyggede sig på ”hul 19”.

Matchen var delt op i 3 lige store rækker.

Dagens matchledere var Carsten Hansen og Irene Albrechtsen

Vinderne i: