GolfShop

GRENAA GOLFKLUB

Den nuværende ejer af Vin og Golf Ole Skaanning, har overdraget sit lager af golfudstyr til Grenaa Golfklub, men heldigvis fortsætter Ole sit arbejde med Golfshoppen som indkøber og sælger på frivillig basis.

Ole har allieret sig med klubbens træner Arild Townhill og formand Anthony Bjerregaard som også skal kunne sælge golfudstyr, -bags, -vogne, -sko m.v. Derudover vil der være daglig assistance fra klubbens sekretariat og GolfCaféen således at vi på den måde kan servicere både medlemmer og gæster.

Åbningstiderne for Shoppens ”udstillingsvindue” vil være sammenfaldende med åbningstiderne i sekretariatet og GolfCaféen. I den nærmeste fremtid, vil vi på klubbens hjemmeside offentliggøre mere angående, hvorledes udvalget i Golfshoppen vil være, og hvilke arrangementer vi forventer at afholde i løbet af sæsonen 2023.

Vi har allerede lavet aftaler med forskellige leverandører af golfudstyr således at Golfshoppen vil kunne levere til konkurrencedygtige priser. Så hvis du skal have nyt udstyr som kan forbedre din golfoplevelse så henvend dig til en af os, så vi kan servicere dig på bedste vis.

Ole, Arild og Anthony

GolfShop