Kvinder og Golf 2023

Trænger du til at få rørt kroppen og lattermusklerne, holder du af naturen og at møde nye mennesker, så er dette kursus lige noget for dig.

Kvinder og golf er et 8 ugers forløb, med masser af golftræning kombineret med socialt samvær og gode grin. Du lærer det basale i golfspillet, hvordan du begår dig på banen og du får styr på de vigtigste regler. Udover at du møder en flok golfveninder, bliver du fulgt af vores professionelle træner, samt søde hjælpetrænere, så du er aldrig alene.

Forløbet koster 1.299, – kr.

Prisen inkluderer:

Lån af udstyr, en goodiebag, masser af golftræning, rosevin hver fredag og fællesspisning til afslutning.

Derudover ubegrænset adgang til alle træningsfaciliteter alle ugens dage samtlige 8 uger, samt gratis træningsbolde.

Program:

Du kan se hele programmet herunder.

Tilmelding:

Du kan tilmelde dig ved at klikke på knappen lige herunder eller på info@grenaagolfklub.dk samt telefon 8632 7929

Du er også velkommen til at kikke forbi om formiddagen, hvor kontoret har åbent og se vores flotte faciliteter: Vestermarken 1, 8500 Grenaa.

Som gæst er man velkommen til at nyde en kop kaffe i klubbens skovcafe, hvor man kan nyde den flotte udsigt over golfbanen. Er du klar til at opleve noget nyt…

Første træningsdag er fredag den 28. april kl. 17.00

Der er begrænsede pladser, så ”først til mølle” princippet gælder.

Vi glæder os til at se dig.

PROGRAM